sâmbătă, 13 septembrie 2008

Singur

Nu am sens
Singur
Mă învîrt în gol
Singur
Singur n-are rost
Nimic n-are rost

Degeaba e Universul atît de mare
Dacă sînt singur

Mi-e dor de dor
Respir ca să continui ce?
Doar să nu mor?
Nu-mi place

E destul loc in mine pentru doi

Lumina intră-n mine
Dar acolo se vede
Doar negrul absenţei

De la mii de stele
Primesc darul lor de raze împachetate
Cuante în dar

Forma nedefinită a golului meu
E elastică
Se mulează pe nenumăratele
Potenţialităţi
Îşi aşteaptă împietrirea
Fericirea

Ah
Sînt singur
De tot

Locul de lîngă mine
O simplă reflexie a celui din mine
Stă veşnic călduţ
Şi gol
Echilibrul termodinamic
Ocoleşte locul veşnic călduţ de lîngă mine
El nu se răceşte niciodată

Ah, de-ar fi fost rece sau in clocot
Dar pentru că nu e nici rece nici in clocot
Eu fierb in suc propriu
Şi am început să mă dizolv într-o zeamă fără gust
Căci nimic n-are gust
De unul singur
De unul singur
Nimic n-are gust

Vreau să gust din nesingurătate

5 comentarii:

  1. "Forma nedefinită a golului meu
    E elastică
    Se mulează pe nenumăratele
    Potenţialităţi
    Îşi aşteaptă împietrirea
    Fericirea"

    O metafora destul de draguta ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi. Si mie mi se pare destul de reusita :P E probabil punctul cel mai inalt al acestei vaicareli.

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva beletristica n-ai? Spargatorul de cuci ceva?Balta lebedelor ?ca da bine in dormitoru` din sevilla.

    RăspundețiȘtergere
  4. p.s. scrie-mi,mie nimeni nu-mi scrie shitty people:((

    RăspundețiȘtergere