sâmbătă, 25 aprilie 2009

Un film bun

De multe ori am fost stîrnit să scriu de un film bun. După ce vezi un film bun, simţi nevoia să vorbeşti despre el, cumva pentru a prelungi momentele magice pe care te-a făcut să le trăieşti sau pentru a-i confirma şi consolida poziţia de adevăr pe care şi-a cîştigat-o în mintea ta.

Eu tocmai am văzut un film bun. Un documentar, dar un documentar care m-a prins mai bine decît multe filme artistice văzute în ultima vreme. Filmul se poate vedea aici : http://ovidiuradulescu.com/expelled-evolu%C8%9Bionsimul-sub-semnul-intrebarii/ .
Nu vreau ca blogul meu să devină ca atîtea alte bloguri care se multumesc să adune informaţii de pe web, cu alte cuvinte să le mute de colo-colo. Tot ce am vrut eu de la blogul ăsta a fost să-mi primească efuziunile lirice. De data asta însă nu prea simt nevoia să mai spun nimic în afară de recomandarea seacă de a vedea acest film. Finalul este cvasi-orgasmic, GARANTAT! Dar, sper că ştie toată lumea, finalul are sens doar dacă e final, adică doar dacă a fost văzut filmul în întregime.

O să spun doar că filmul, pus aici blogul meu, devine o prelungire tematică a ultimului meu post cu privire la "disputa" credinţă vs. ştiinţă.

Nu, nu aduce niciun răspun definitiv şi nici răspunsuri irefutabile, ci doar scoate în lumina zilei multe semne de întrebare care au fost ascunse siluit în spatele certitudinilor "ştiinţifice".

Vizionare plăcută!

2 comentarii:

  1. nota 3 pe imdb
    http://www.imdb.com/title/tt1091617/
    EPIC FAIL!

    Cred ca a venit momentu sa te trezesti la realitate. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, inseamna ca e unul dintre cazurile alea in care parerea mea e cu totul alta decit a imdb ului :D

    RăspundețiȘtergere