joi, 13 noiembrie 2008

De azi inainte

De azi inainte intrăm în rîndul lumii. Nu eu şi cu tine, cel care citeşti, ci eu şi cu blogul meu. Pentru ca lumea are mania numărătorii şi pentru ca eu m-am săturat să cred că sînt doar doar două persoane care îmi citesc efuziunile lirice, cînd de fapt, probabil, sînt patru, m-am înscris pe trafic.ro, tocmai pentru a demonstra că sînt patru şi nu doi, cititorii mei!

Tot de azi înainte îmi propun şi eu să cresc, altfel decît copacul retardat din poezie. Poate nu e prea tîrziu. O sa-mi iau nişte ghete rupte anul asta, o să stau cu picioarele prin zapada, o să iau toate bălţile la rînd, poate cresc şi eu mai drept, mai sus!

De azi înainte îmi propun să fiu mai cu capul în nori. Şi ce dacă o să-mi rup gîtul ?!!!

6 comentarii:

  1. de azi inainte si nu de maine sa merg inainte fara sa ma uit inapoi, sa ma uit in sus uitand ce e jos, sa fiu Ex- Terra :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si pot comenta fara sa-mi fac blog aici??? ai o funza de la mine in cazul asta

    RăspundețiȘtergere
  3. V-ati ajuns ma, v-ati ajuns! :))

    Bravo, keep going with it. Si poate mai si iesim la o filosofie :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, deja ai patru cititori! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. si... daca ne vom alatura si noi vom depasii asteptarile tale ???

    RăspundețiȘtergere